ראה"מ ביקר את הגדוד הבדואי: "נלחמים שכם אל שכם"

שלמה ריזל No Comments on ראה"מ ביקר את הגדוד הבדואי: "נלחמים שכם אל שכם"

ראש הממשלה נתניהו ביקר היום את לוחמי יחידת הסיור המדברית (הגדס״ר הבדואי), ואמר לחיילים: "מפקדים, יהודים ובדואים, עומדים שכם אל שכם. נלחמו בגבורה ונלחמים עכשיו בגבורה. השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה". נתניהו התייחס לחילופי האש בצפון: "יש מי שחושב שיכול להרחיב את התקיפות נגד כוחותינו ונגד אזרחים – זה משחק באש. אש תיענה באש הרבה יותר חזקה. שלא ינסו אותנו כי הראנו רק מקצת מהכוח שלנו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נתניהו ללוחמי יחידת הסיור המדברית (הגדס״ר הבדואי): "מפקדים, יהודים ובדואים, עומדים שכם אל שכם. נלחמו בגבורה ונלחמים עכשיו בגבורה. השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום ביחידת הסיור המדברית (הגדס״ר הבדואי) 585 שנמצאת תחת פיקודה של החטיבה הדרומית.

ראש הממשלה קיבל סקירה על פעילות היחידה מ"מ מקום מפקד הגדוד סא"ל נאדר עידאת ושוחח עם המפקדים על הקרבות אותם ניהלו ב-7.10 בטיהור הגזרה. כמו כן, רה"מ נתניהו שמע ממ"פ מסייעת טופז חגבי ומ״מ מ"פ מילואים מחמוד היב על הקרבות אותם התחילו כבר ממקום מגוריהם בדרום.

ראש הממשלה ללוחמים: "אני פה בגדס״ר הבדואי, עם המפקד נאדר ולוחמים עזי נפש. מפקדים, יהודים ובדואים, עומדים שכם אל שכם. נלחמו בגבורה ונלחמים עכשיו בגבורה. שומרים על המדינה שלנו בצורה נפלאה ושותפות מדהימה.

אני מצדיע לכם וסומך עליכם. אתם העתיד של כולנו. השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה, פשוט פראים. אתם כולכם חדורים באותה מטרה – אנחנו הולכים לנצח. אין פה הפסקות, אין פה חצאי דברים. זה לא 'מבצע', זה לא 'סבב'. פה הולכים עד הניצחון הטוטאלי.

אני רואה את הנחישות אצלכם. עם כל הכאב, כאב גדול מאוד, אני רואה את קור הרוח והמחויבות להשלמת המשימה. במלחמה מנצחים. זה הקרב שלנו והקרב העיקרי הוא פה.

יש לנו גם חילופי אש בצפון, אתם מכירים את זה. בחילופי האש האלה בצפון יש מי שחושב שיכול להרחיב את התקיפות נגד כוחותינו ונגד אזרחים – זה משחק באש. אש תיענה באש הרבה יותר חזקה. שלא ינסו אותנו כי הראנו רק מקצת מהכוח שלנו. כל פגיעה בנו – אנחנו נפגע באלה שפוגעים בנו.

אנחנו נחזיר את הביטחון לצפון ואנחנו נחזיר את הביטחון לדרום. אנחנו נחזיר את הביטחון למדינת ישראל, אבל קודם כל בניצחון כאן – החמאס יחוסל.

אני מאמין בכם. אני מצדיע לכם, לכל אחת ואחד מכם, מצדיע לכם באמת. כל הכבוד לכם".



0 תגובות